close
3380

有誰知道這首歌叫什麼名字???

http://viral.lycos.co.uk/attachments/3380/barfooty.wmv
平安

關於您所問的這首歌資訊如下:歌名:Yeah歌手:Usher亞瑟小子收錄專輯:Confessions(愛的告白)MTV:http://www.youtube.com/watch?v=g-5C8dAazT0Up in the club with the homies

tryin' to get a little VI那天在CLUB 和我麻吉 想要偷腥找點刺激But keep it down on the low key

cause you know how it is別說你不懂 幹這檔子事兒總是得低調些...I saw this shorty she was checkin' up on me有個小妞眼睛不停地打量我From the game she was spittin' in my ear you would think that she knew me她對我咬耳朵的方式 不像是我們才第一次見面So I decided to chill

conversation got heavy 我決定先擺酷再說 後來話題變得越來越那個And she had me feeling like she's ready to blow看來她已經全身HIGH了起來She was saying come get me

so I got up and followed her to the floor她說「想要就來吧」 所以我跟著她滑進舞池She said…baby let's go還說「我們閃吧」That's when I told her

I said…同時我也告訴她 Yeah

yeah

shorty got down low and said come and get me 耶!

小妞就讓我們開始吧Yeah

yeah

I got so caught up I forgot she told me 耶!

我被妳迷得神魂顛倒Yeah

yeah

her and my girl used to be the best of homies耶!

早忘了她跟我女友曾經是姊妹淘Yeah

yeah

next thing I knew she was all up on me screaming…耶!

只記得她貼在我身邊說Yeah

yeah

yeah

yeah

yeah…耶!

耶!

耶!

耶!

耶~So she's all up in my head now害我現在滿腦子都是她Got me thinking that it might be a good idea to take her with me還有該不該把她佔為己有的疑問'Cause she's ready to leave (ready to leave now)反正她現在就要跟我走But I gotta keep it real now還是我應該要踩煞車'Cause on a 1 to 10 she's certified 20可是她還真是優到破錶But that just ain't me

hey…真不知道是否該更進一步詳細歌詞(超過兩千字):http://tw.knowledge.yahoo.com/question/?qid=1305082720994 參考資料 internet

arrow
arrow

    小行星列表/3201 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()